Law, A.K.Y., Hui, Y.V., & Zhao, X. (2004). Modeling repurchase frequency and customer satisfaction for fast food outlets. International Journal of Quality & Reliability Management, 21(5), 545-563

MacIntosh, E.W., & Doherty, A. (2010). The influence of organizational culture on job satisfaction and intention to leave. Original Research Article Sport Management Review, 13(2), 106-117.
Parker, J.D.A., Laura, J., & Summerfeldt, M. (2004). emotional intelligence andacademic success! Examining the transition from high school to university. Http: sciencedirect.Com.
Rapisarda, B. (2003). the impactof intelligence on team coesiveness andperformance.
Shuang Liu. (2006). Through the Leneses of Organizational Culture: A Comparison Of State- Owned Enterprises and Joint Ventures in China. China Media Research, 2 (2), 5-10.

در این سایت فقط تکه هایی از این مطلب با شماره بندی انتهای صفحه درج می شود که ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت کلمات به هم بریزد یا شکل ها درج نشود

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ولی برای دانلود فایل اصلی با فرمت ورد حاوی تمامی قسمت ها با منابع کامل

اینجا کلیک کنید

Wilson, S.D., & Mujtaba, G.B. (2010). The Relationship between Leadership and Multiple Intelligences with the 21st Century’s Higher Education Faculty. Journal of Applied Business and Economics, 11(3).

دسته بندی : پایان نامه ها

پاسخ دهید